facebook
logo Grupy ALAB

Informacje dla Pacjenta

Przebieg poszczególnych etapów badania laboratoryjnego może wpływać na wiarygodność wyniku badania, dlatego też Laboratoria Medyczne Bruss stosują zasady systemu zarządzania jakością według międzynarodowych standardów ISO/IEC 17025 oraz ISO 15189.

 

W celu polepszania jakości naszych usług, a szczególności obsługi Pacjentów indywidualnych w Punktach Pobrań, każdy Pacjent ma możliwość złożenia reklamacji i oceny jakości usługi laboratoryjnej poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego  na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio w Punkcie Pobrań.

 

Dla wygody Pacjentów umożliwiamy odbiór wyników:

- osobiście w Punkcie Pobrań

- przez Internet *

- przez  inną osobę upoważnioną do odbioru wyników, poprzez wypełnienie i złożenie w Punkcie Pobrań  formularza upoważnienia**

 

*   Nie dotyczy wszystkich wyników badań

** Formularz upoważnienia należy podpisać w obecności pracownika Punktu Pobrań LM Bruss. W celu odbioru wyników, osoba upoważniona powinna przedłożyć wypełniony formularz oraz okazać dokument tożsamości.

 

We wszystkich laboratoriach LM Bruss istnieje również możliwość uzyskania konsultacji wyników badań u diagnosty oraz porad dotyczących usług świadczonych przez Laboratoria Medyczne Bruss. W celu konsultacji, prosimy o kontakt z wybranym laboratorium LM Bruss.